Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΟΥΣΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ: «ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ, ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΜΟΥ. ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ» - ΒΙΝΤΕΟ


Η Βαΐα Οικονόμου, η 47χρονη καθηγήτρια, η οποία ήταν αγνοούμενη για 13 ημέρες και τελικά εμφανίστηκε στο Νοσοκομείο Καστοριάς, πριν από δύο ημέρες, μίλησε στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα».

Η... 

 
 
 
 
 
γυναίκα τηλεφώνησε στην δημοσιογράφο της εκπομπής του Star, Ρούλα Κουσκουρή και εξομολογήθηκε για ποιους λόγους επέλεξε να εξαφανιστεί, που ήταν, αλλά και πως αποφάσισε να επιστρέψει.

«Ήμουν στην Κοζάνη, στην οικεία ενός παπά που γνώριζα από παλιά... Ήξερα ότι είναι άνθρωποι που δεν θα με έδιωχναν αν πήγαινα ξαφνικά στο σπίτι τους...» είπε η ίδια, ενώ συμπλήρωσε «Είχα χρήματα μαζί μου, στο παντελόνι μου, βγήκα να περπατήσω εκείνο το πρωινό, το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα και αποφάσισα να πάω... Ήμουν πολύ πιεσμένη και ήθελα να είμαι κοντά στην Εκκλησία... Ήμουν πολύ απογοητευμένη...».