Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Δούκισσα Νομικού: Σ’ αγαπώ για πάντα μπαμπάκα μου - Η τρυφερή ανάρτηση της παρουσιάστριας με αφορμή την γιορτή του πατέρα

 
Ο γάμος τους έκλεψε τις εντυπώσεις. Η Δούκισσα Νομικού από το βράδυ του Σαββάτου 10 Ιουνίου απολαμβάνει την έγγαμη ζωή και δεν σταματάει να ανεβάζει φωτογραφίες της στα social media και να αναπολεί στιγμές από εκείνη την ημέρα.

Την... 

 
 
 
 
Κυριακή όμως θέλησε να ευχηθεί «Χρόνια Πολλά» στον μπαμπά της για την γιορτή του πατέρα μέσα από το σάιτ της:

«Μεγαλώνω, μπαμπά. Μέσα μου όμως νιώθω ακόμη παιδί. Το δικό σου, μικρό παιδάκι. Όσα χρόνια κι αν περάσουν, εσύ θα είσαι ο αγαπημένος άντρας της ζωής μου! Ο ήρωάς μου. Ο γλυκός πατερούλης μου.

Σε αγαπώ για πάντα!

Χρόνια πολλά σε όλους τους πατεράδες του κόσμου!» έγραψε η όμορφη παρουσιάστρια.