Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ


 ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ

Θέλω να βουτήξω, στα σκοτάδια της ψυχής σου,

Να δώσω λίγο φώς, στους διαδρόμους του μυαλού σου.

Να διώξω όλα τα σύννεφα, μακριά απ’τον ουρανό σου,






Να γίνω ήλιος δυνατός, στον δρόμο τον δικό σου.


Να διώξω από την σκέψη σου , της άρνησης την νύχτα,

Να γράψω όλα τα <θέλω> σου, σε μια καινούργια λίστα.

Αν πάλι έρχονται στιγμές και είσαι απελπισμένη,

Τα δύσκολα που έρχονται, μαζί θα τα περάσουμε,

Πιασμένοι, χέρι-χέρι.


Αν βλέπεις ότι έρχεται ,στην ζωή σου, καταιγίδα,

Αν κάποιοι, σε ρίξουν στα βαθειά, μακριά από κάθε ελπίδα,

Εγώ θα είμαι δίπλα σου, η ομπρέλα στην ζωή σου,

Δεν θα σ’άφήσω μόνη σου, πάντα θα είμαι μαζί σου.


Κουράγιο θέλω αγάπη μου ,μαζί μου να αποκτήσεις,

Θέλω να είσαι δυνατή, ποτέ να μη λυγίσεις,

Στα δύσκολα που έρχονται, μπορείς να πολεμήσεις,

Και την ζωή σου απ’την αρχή, πάλι να ξαναρχίσεις.

ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ.