Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Οι υποχρεώσεις των ξενοδόχων προς τους πελάτες - Ο κανονισμός σχέσεων ξενοδόχων και πελατών



Με τρόπο ρητό καθορίζονται οι υποχρεώσεις που έχει ένας ξενοδόχος όταν νοικιάζει τα δωμάτια της επιχείρησής του σε κάποιον πελάτη.

Ο κανονισμός σχέσεων ξενοδόχων και πελατών ορίζεται με... 
 
  
 

 
 
 
 
βάση το άρθρο 8 του ν. 1652/30-10-1986 (ΦEK 167 A'). Σε προηγούμενο δημοσίευμα του supply.gr αναφέραμε τις υποχρεώσεις που έχει ο πελάτης απέναντι στον ξενοδόχο. Σήμερα θα ασχοληθούμε με την αντίστροφή σχέση, αυτή του ξενοδόχου προς τον πελάτη, καθώς και με το σύνολο των υποχρεώσεων που απορρέουν από αυτή.

Αναλυτικά:

-Ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να νοικιάζει τα δωμάτια του ξενοδοχείου του και να παρέχει τις υπηρεσίες, που διαφημίζει σε όποιον πελάτη το ζητήσει (με κάποιες εξαιρέσεις λχ. περίπτωση μέθης ή εμφανούς ασθένειας του πελάτη).

-O ξενοδόχος είναι οφείλει να απαντά μέσα σε 3 ημέρες, ότι αποδέχεται ή όχι το αίτημα του πελάτη, γραπτό ή τηλεφωνικό, για ενοικίαση δωματίων.

-Δικαιούται να ζητήσει προκαταβολή έως και 25% για το σύνολο της τιμής διανυκτέρευσης όλων των ημερών διαμονής που έχουν ζητηθεί από τον πελάτη.

-H προκαταβολή δεν πρέπει να είναι κατώτερη του μισθώματος μιας ημέρας.

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr