Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Περί οικονομικής κρίσης και ελπίδας

 




    

  Αισιόδοξος εμφανίζεται ο Μανώλης Μητσιάς για την κατάσταση στην Ελλάδα που πλήττεται από την οικονομική κρίση, υπογραμμίζοντας πως υπάρχει… φως στην άκρη του τουνέλ.

«Πώς δεν υπάρχει; Σιγά - σιγά θα αναδυθούμε από τον πάτο. Και θα γίνουμε καλύτεροι. Έτσι πρέπει. Το πρόβλημα είναι ότι το καλό δύσκολα προβάλλεται στην Ελλάδα. Η βρωμιά ήταν πάντα πιο “ακριβή”. Μας έφαγε η ανάγκη μας να “κονομήσουμε”. Βέβαια η νοοτροπία του καθενός ξεκινάει από την οικογένειά του. Ο πατέρας μου, μου έλεγε ότι με ένα εκατομμύριο είσαι εκατομμυριούχος, αλλά και με μια δραχμή πάλι εκατομμυριούχος είσαι. Όλα είναι θέμα συναισθημάτων. Ήμασταν από τους φτωχούς στο χωριό θυμάμαι. Αλλά ποτέ δεν κυκλοφορήσαμε ξυπόλητοι, με μπαλωμένα ρούχα. Η μητέρα μου μας είχε σιδερωμένους και καθαρούς. Ο πατέρας μου πήγαινε με λευκό πουκάμισο στα χωράφια. Οι γονείς μου επιζητούσαν την καλή αισθητική. Ήθελαν να είμαστε βασικά καλοί άνθρωποι, της προσφοράς. Δεν “πεινούσα” ποτέ να κατακτήσω τον κόσμο. Χορτάτος ένιωθα. Από αγάπη, φιλία...», εξήγησε.
Real