Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

"Πάλι ληστεία μου κάνετε; Τι να μου πάρετε πια;"


"Πάλι ληστεία μου κάνετε; Τι να μου πάρετε πια;"
Η αγανάκτηση του Σπύρου Πουκαμισά, καθώς ήταν η δεύτερη φορά που πέφτει θύμα ληστείας μέσα σε ενάμιση μήνα, στάθηκε αφορμή να τον σκοτώσουν.

«Πάλι ληστεία μου κάνετε; Τι να μου πάρετε πια; Με έχουν καταληστέψει…», ρώτησε τους άνανδρους ληστές ο 52χρονος φαρμακοποιός, που δολοφονήθηκε εν ψυχρώ στο Ρέντη το μεσημέρι της Τετάρτης.

Ο άτυχος άνδρας, που μόλις είχε φύγει από το μαγαζί του, κρατώντας μια τσάντα με μόλις  1.600 ευρώ μέσα, προσπάθησε να διαφυλάξει τα χρήματα του, τον μόχθο του, αφού πριν ενάμιση μήνα πάλι τον είχαν κλέψει.

«Πάλι ληστεία μου κάνετε; Τι να μου πάρετε είπε;» και μετά φώναξε «Βοήθεια», πέφτοντας στο έδαφος από τα 5 χτυπήματα των αδίστακτων ληστών.

Πρόκειται για το 27ο άτομο που πέφτει θύμα ληστείας από την αρχή του έτους.

Star.gr