Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΣΦΟΔΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΛΥΖΟΥ ΣΤΟΝ ΛΑΓΔΑΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΤΡΟΣ : "ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΙΔΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ, ΕΓΩ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ ΑΠO ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ"





Σε μεγάλη και ενθουσιώδη συγκέντρωση μίλησε απόψε ο υποψήφιος δήμαρχος Βαγγέλης Πολύζος στο χωριό του αντιπάλου του, στο Κίτρος. Ο κ. Πολύζος αφού παρέθεσε το έργο που έχει να παρουσιάσει κατά τη θητεία που διατέλεσε  δήμαρχος και βουλευτής και πρότεινε τις λύσεις που έχει να προσφέρει στα προβλήματα της περιοχής για να επέλθει η ανάπτυξη και η ευημερία, επιτέθηκε με σφοδρότητα στον αντίπαλο του τον Λαγδάρη, λέγοντας ότι δεν έχει να παρουσιάσει κανένα απολύτως σοβαρό έργο στην αυτοδιοικητική του θητεία κατά το παρελθόν, αλλά μόνο χρέος άφησε πίσω του. Και συνέχισε την έντονα επιθετική κριτική λέγοντας : "Εάν παίρνατε έναν διευθυντή σε κάποια επιχείρηση, ποιον θα παίρνατε; Δεν θα παίρνατε έναν άνθρωπο που έμαθε να δουλεύει από μικρό παιδί, έναν άνθρωπο που δίνει τη ζωή του και την ψυχή του για τη δουλειά που κάνει; Αλλά θα σας το θέσω αλλιώς, γιατί τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρότερα. Ποιος θα έπαιρνε το Βαγγέλη το Λαγδάρη ιδιωτικό υπάλληλο; Μόνο στο δημόσιο μπορούσε να σταθεί και να ευδοκιμήσει. Ποιος από εσάς θα έπαιρνε υπάλληλο στην επιχείρηση του, στο μαγαζί του το συγκεκριμένο άνθρωπο; Όποιος από εσάς μου πει ότι τον είδε ποτέ να δουλεύει να έρθει εδώ να μου το πει και εγώ  παραιτούμαι από υποψήφιος δήμαρχος. Αυτή είναι η προϋπηρεσία βάσει της οποίας ζητάει να γίνει δήμαρχος σε ένα καλλικρατικό δήμο με δεκαοχτώμιση χιλιάδες κατοίκους".